Ville inte släppa dig alls.

Nu är min bloggning på noll igen, haha, åh. Men har sista rycket i skolan nu, så det är ganska mycket där. Kan tyvärr inte lova någon bättring heller, för vet att jag inte kommer hålla det! Så ni får ta vad ni får, jag prioriterar andra saker än bloggen. Har inte hänt något nytt, utom att jag skaffat systemkamera (äntligen!) och fått veta att jag höjt två betyg till mvg under vårterminen, av de sju betygen jag fått reda på. Känns bra, och det hade jag inte väntat mig. 
Har träning ikväll, ska se om jag kan vara med, mina knän är inte okej. Hoppas alla ni som har hela och friska knän fattar hur galet bra det är, och hur frustrerande det är att inte ha det, ta hand om dem! Ni får tycka att jag är lejd, ful osv. som skriver det men helt ärligt, det är inte kul att ha knän som tex mina, Ebbas eller Maries. Tro mig.
Jag ska försöka träna iallafall. Annars blir det väl att chilla med Ebba som förra gången. Hennes knän är ju inte heller bra (↑). Pussar.




Fotade Hilda i tisdags, blev typ nöjd.


Kommentarer
Postat av: elleino

vad för systemyy?

2011-05-27 @ 23:01:14
URL: http://ellenlidberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0