En andra måndag.

Jag har inte haft en bra dag. Började med att ramla med moppen, sedan flöt väl förmiddagen på helt okej, men på matten hade vi prov och jag skrev att 3x10 upphöjt i 200 plus 8x10 upphöjt i 201 var 8,3x10 upphöjt i 401, och det ska vara upphöjt i 201. Fick jävlat damp, började typ gråta och var svinsur. På svenskan skrev jag om olycklig kärlek och blev bara ännu argare, kom även på ett ämne till min krönika, alla jävla p12or som har varit tillsammans i typ en halv vecka och säger typ: Jag älskar dig, du är mitt allt, vi kommer alltid vara tillsammans osv osv. Ska skriva om hur de gör att orden jag älskar dig tappar betydelse och bara är något de säger för att alla andra säger det. Idag ska vi träna med flickor 98, känns bra att jag är söjn sur då. Kommer typ slå till något snart. KLJLHKJEHTIUHBNFKMDHJHGEAHÖQÄPWENHGF


Spanskan var då kul i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0