Fifty-nine.

Jag är glaaaaad. Trodde jag skulle vara helt sur och typ död idag eftersom jag ska försöka stiga upp en halvtimme tidigare på morgonen från och med nu, men inte det! Det blev en omvänd effekt typ. Dagen började dock inte så bra, eftersom att en pedal ramlade av cykeln på väg till skolan. Då fick jag och Amanda gå med Gustav istället, och efter en liten stund anslöt sig Johanna också. På skolan redovisade jag om Chile, så otroligt skönt att ha gjort bort det. Och det gick typ bra, även om hela klassen typ sov när jag pratade. Tydligen tycker inte de att histora, ekonomi, utbilding och religion är särskilt intressant...
Sedan flöt dagen på bra. Idrotten var fan outstanding. Först berättar Hevi att vi inte har någon spanska när vi kommer in i omklädningsrummet och sedan får jag, Johanna och Tea vara i samma lag på basketen. Var den roligaste idrottslektionen på länge, och då var vi ändå ganska seriösa. Vi hade ju ingen spanska som sagt, och att sluta 50 minuter tidagare satt ju inte helt fel. Kämpade mig hem med cykeln och nu sitter jag och dricker vaniljte. Ska vara duktig och göra klart min kärlekskrönika nu, hitta en kärleksbok jag läst, börja på bokrecensionen och sedan plugga till HKn. Hur duktig?


Ah, såhär såg jag ut idag. Tänkte köra på det från och med nu, snyggt va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0