I found God, smoking his last cigarette.

Jag vaknade tidigt idag, eller vid tio, men tidigare än jag ville i alla fall. Somnade vid ett igår, låg och tänkte och försökte reda ut massa saker. Tyvärr blev det bara mer invecklat, och jag verken ut eller in just nu känns det som. Ena sekunden har jag bestämt mig för en sak och nästa är jag helt tvärt emot. Beskriv mina känslor just nu med ett ord: KAOS!
Jaja, får blicka framåt och skita att det här. Pallar inte då det bara är jag som ändras och ingen ens vet om det. Som Emma sa igår, du har förändrats mest under det här året. Kan bjussa på en bild på mig för ett år sedan och sedan en nytagen. Dock är det inte utseendet som förändrats mest, men det andra blir lite svårt att visa och jämföra.
Mamma är på stan nu och ska köpa en earcuff som jag såg igår på stan, så det blir kul att få se och prova den. Kvällen är uppbokad med flockmys, känns helt ok och väldigt mysigt.
Nu ska jag se OTH, vilket jag inte gjort på en vecka! Åh, har fan drömt om dem. Så, next up: Date med OTH-gänget!

Tumblr_lsvtmhi6co1r4ajxgo1_500_large
Han är så fiiiin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0