I found love in a hopeless place.

Juste, glömde säga att vi hade första övningen inför lucia idag. Kommer låta asbra ju, eller? Killarna sjunger oseriöst, utan takt, typ vrålar och tjejerna sitter tysta. BEST PREFORMANCE EVER!
Nej men vi får väl se hur det blir med det där.
Jag orkar typ inte att jag såg ett avsnitt av Outsourced och sen pallade jag inte något mer. Det var ju One Tree Hill på teven, så sitter och lyssnar på musik och ser på det utan ljud.
Fick värsta impulsen att typ skriva av mig, eller skriva en kärleksnovell till svenskan. Vi får väl se hur det blir med det. Har ju som vana att påbörja något och sedan inte orka fullborda det. Som det här blogginlägget alltså.

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0