Luleå.

Igår kväll var vi hos Tea och mös, såg lite film, Maris ringde, Marie blev galen, Ebba blev valross och vi skrattade en del. Efter att vi sett filmen blev det ett typ djupt snack om massa olika saker, det var skönt att prata ut.
Imorse steg jag upp klockan åtta, drog iväg till Luleå med Sanna, Moa, Tea, Emma, Amanda och Selma vid nio. Var dock nära att jag missade bussen, min moppe fick soppatorsk så jag var tvungen leda den till Viking, låsa fast den där och sedan springa till busstationen i panik eftersom att bussen gick fem över och klockan var nio noll noll när jag började springa. Men jag hann, och i Luleå köpte jag en ny börs (därför mina vänner sa grattis till mig på facebook btw) och en ny tröja. Och mat och dylikt och bussbiljetter så klart, men det förstår ni väl själva.
När vi kom hem var Tea otroligt snäll och skjutsade mig runt halva stan för att jag skulle kunna få igång min moppe, TACK! :-)


tog en liten egobild på mina nya köp, jag har inte sökt på google efter tröjan och börsen och tagit fram paintskillzen och ritat dit något. OKEJ?!


Kommentarer
Postat av: Moa

Fagert lina, fagert :)<3

2011-11-02 @ 22:22:13
URL: http://therandoms.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0