Allergiattack.

Alltså, ett av barnen som är på dagiset måste ju vara det roligaste barnet någonsin, iallafall när det gäller vad hon säger.
Vi såg en bild på en panda i en djurbok, och så sa jag till Ebba att hennes mormor var en panda, och då svarar Sanna (Ebbas Biggest Fan), Nää, min morfar är en panda som heter Farfar. Men han är ju min morfar.
Det var liksom ett wait what?-moment, och sen skrattade jag tills jag inte fick luft typ.
Det finns två småbarn också, Tove och Freja. De är så otroligt söta att jag håller typ på att avlida. Freja pratar typ aldrig när man frågar hon något, men hon går typ runt och sjunger för sig själv och bläddrar i böcker själv och pratar. Idag när hon gick och sjung sjöng hon Lina. Hon är gode fin.
Efter praoen idag var jag typ död, som vanligt. Man får typ galen huvudvärk av allt det där, alla barn som skriker och håller på. Kan berätta att jag verkligen inte kommer sakna vissa av barnen, nämner inga namn men du vet vem Ebba. ;-)
Har träning ikväll, så ska väl tagga upp inför det nu, kanske brodera lite också.

Ebba, jag är allergisk imorgon också, är du på?


Vadå randombild? Men det där håret var fint, typ som nu. I färgen alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0