Ledande stjärna.

Ligger i soffan och ser The King's Speech, den är inte så bra, handlar typ om en kille som stammar. Fjärde kvällen jag bara stannar hemma och typ ser film istället för att vara med flocken, vad händer?! Jag är typ galet trött varje dag efter klockan fyra, så ska försöka sova ut imorgon, är ensam hemma på dagen när resten är i Norrfjärden på handboll så det blir skönt. Men nästa helg brudar, då är jag med på allt! (Nästan alltså...)
Matchen mot Boden idag gick typ helt ok, gjorde några tabbar i försvaret i första men i andra funkade det bra. Vi förlorade med 26-15, brände lägen nå jävulskt. Men är ändå nöjd, de spelade ju nästan lika mot Lillpite. Och mot dem gick det ju jättebra fast tvärt om.
Nu ska jag äta naturgodis och dricka Limedricka, det kanske låter gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0