Mystisk

Detta är ett hemligt inlägg, ingen vet vem som skriver, förutom två personer som sitter brevid mig, men dom lovar att inte berätta vem jag är... Just nu sitter vi iaf på *** och väntar på att våra ********** ska bli klara. Dom har **** klart om 5 minuter. Hihi, nån som kommit på vem ja är..? Jag har iallafall en grå tröja på mig idag och svarta jeans, då vet ni om ni undra!
Personen som sitter brevid mig till vänster spelar ett frisörspel på sin iphone och personen brevid den personen tittar på personen som spelar ett frisörspel på sin iphone. Nu har våra ********** **** klart så nu ska jag sluta skriva. Den som först skriver en komentar om vem jag, denna mystiska person är(och de ska ju vara rätt åxå) vinner en länkning till din blogg! Annars om du inte har en blogg får du lixom bara äran, men de är helt okey de åxå.

Niceprice på burgerking, from, mysticman...


Kommentarer
Postat av: Emma

De är sanna! Yes jag vann haha!! Sparar länkningen tills jag startar en blogg ;)

2011-10-26 @ 15:30:26
Postat av: sanna

Satfläsk, hur kunde du veta att det var jag!? så jäkla cool du är!

2011-10-26 @ 16:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0