Bokstav-käpp.

Gjorde just två upptäckter som gjorde mig glad, och två som fick mig att börja gråta typ. En av de roliga sakerna var att jag märkte att min fina vän Sanna har bloggat åt mig! Det var veldi snällt, och gode kul. Sen är ju Ebbas inlägg (ni borde själva lista ut vilket det är) en annan sak, fast du är ändå gode bra Ebba... :-)
En av sakerna som fick mina tårar att rinna var denna fina video. Såg den på Maries blogg, eller jag har ju sett den på jättemånga andra bloggar och sånt, men jag såg själva filmen först idag efter att ha läst Maries recension eller vad jag nu ska kalla den. Kan bara hålla med henne, och sen får ni bestämma själva vad ni tycker och vad ni vill göra med den. Jag älskar iallafall hur den är klippt, musiksatt och filmad, sen är ju budskapet riktigt rörande det också. Det är okej att känna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0