Om allt försvinner.

Dagen har varit dryg, fast ändå rolig och ganska lång, fast den kändes kort på eftermiddagen. Fattar allt på kemin också, yes! Och på slöjden lyckades jag börja med min broderigrej, med Veronicas hjälp alltså. Vet inte vad som händer ikväll, killarna har match på Heden klockan 6 men vet inte om jag ids fara och titta. Och jag är otrooooooooligt sugen på gravad lax. HUR GOTT? Fysate så gott. Ska gå och kolla om vi har nån sån i frysen lite senare. Hoppas det, det skulle fan göra min dag.

Läste just det jag har skrivit. Bra att allt hänger ihop och är intressant alltså. Bra jobbat Lina, bra. Får man skriva lika bra och intressanta inlägg som dig eller?
Äh, fuck it.



nog har vi stekt förr nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0