Jag har ingen rubrik.

Karin!
Flocklanet igår var väldigt roligt. Jag skaffade Skype, gjorde en användare på GoSupermodel, spelade En liten bil, fick panik, åt jordnötsringar, såg när Marie och Emmy spelade Zelda, flummade, skrattade, chillade och busade.
Det var bara jag, Emmy och Marie som var tappra och klarade av att lana, noobsen for hem vid typ tre. Idag gjorde jag och Marie specialplättar med hemligt recept till Emmy, de var otroligt goda!
Sen såg vi på barnkanalen, kollade klipp på youtube och sen for jag hem. Jag har typ bara chillat och varit flummig och skrattat i min ensamhet. Som Henke sa, det är inte lätt när det är svårt. Nu ska jag se Awkward.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0