Foo Fighters.

Det blev lite glass, omnomnom. Hann med att klä av julgranen också, och ta bort lite andra julsaker. Ska snart ta tag i det här med sömnen också. Det kändes som en bra idé då jag fått ett löfte om att bli väckt imorgon. Det har jag i och för sig fått de senaste fyra dagarna och vaknat där vi ett-halv två så borde kanske inte vara så orolig, haha.
Lite random fakta sådär om mig, jag lyssnar typ bara på Foo Fighters för tillfället. Eller sedan mellandagarna typ. Deras album Wasting Light är fan amazing. Alla låtar utom White Limo typ, hehe. De markerade här nedanför är de bästa låtarna, plus Dear Rosemary som inte ville bli markerad tydligen. Sen har de ju gjort My Hero, Everlong och The Pretender också som är underbara.
Vet att ni bryr er i hemlighet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0