L I K E A H U R R I C A N E

jag saknar sommaren, bara så ni vet menar jag. sitter å lyssnar igenom min spellista från i somras, blir typ helt taggad, vill bara dra ut till stugan å bada med malin. är typ påväg att ställa mig upp å gå å leta fram min bikini, å så tittar jag ut och lixom, juste. wäääh, vintern kan ta slut nu, okej? vore jättejättesnällt. :')
min mobil har slut ström också. orkar jag gå och hämta laddaren som ligger ca tre meter bort, stoppa in den i ett uttag och sedan starta upp min mobil igen? kändes väldigt jobbigt, speciellt då det inte ens är säkert att jag fått något sms. men tror faktiskt jag har fått det, så då vore det ju värt det. okej, jag gör så här: hämtar laddaren, stoppar in den i vägguttaget utmed teven och sen är jag bänkad där fram tills jag inte kan hålla ögonen öppna längre? great plan mate. kör på det, puss! hihi, juste, skulle egenligen skriva om nå annat, men de glömde jag bort! ;-)


haha vafan? amen har man tråkigt så har man antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0