ORKA!

hej alla :P
är lite smått sur nu, för jag hade skrivit jättefint och jättelångt på ett inlägg. jag sparar och publicerar, går in på min blogg och INGET INLÄGG!! jag ba; nähä, vars for de då? jag går tillbaka hit, OCH DET FINNS INTE NÅGONSTANS! ;@ suuuuris:)
men jag är sjuk, är inte på skolan [som synes ;)] mitt huvud är typ fullt med snor, eller det känns iaf så, och min hals vill inte sammarbeta-.-' alva är oxå hemma och är sjuk, och pappa är hemma och tar hans om hon :P Amanda är oxå sjuk, min räddande ängel (a) annars skulle jag typ döö av uttråkning ;P för typ alla andra dissar oss? ;o  T A S K I G T ! ; (
menmen, nu ska amanda skicka en bild till mej på hennes strumpbyxor (a) [vi köpte likadana, remember? (a)] den kan komma upp här men vi får se, det är inte säkert :)
men nu, nu ska jag draa! CHAAOO! :*<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0