M Y F I R S T K I S S W E N T A L I T T L E L I K E T H I S

så! blev it så lång promenad, får gå igen med han senare. deppar över att mina naglar är borta, eller ja, de är iaf betydligt kortare än jag vant mig med! går ju nästan it ens att klia sig med dem, wierd! men korta naglar betyder handboll, och det gillar vi! det är det enda negativa med handbollen, att jag inte kan ha långa naglar, men det kan jag klara av. bara jag får spela sporten jag älskar.♥ jag skiter i att typ 99% av alla fotbollsspelare säger att handboll är fjollboll, för jag vet att det inte är sant. och alla hockeybögar ska vi inte börja prata om ens! hehe. men ja, det blir handbollsträning för mig imorgon, älskaälskaälska! kmr dock träna fotboll mellan halv 5 å 6, och sen handboll mellan 7 och 9. och onsdag kmr jag komma direkt från fotbollen till handbollen. men det är värt det, på riktigt! ♥ ikv blir det att vara barnvakt, vi har hyrt film och köpt chips och billy's, vilket blir dagens middag! inte så nyttigt, men ganska gott. puss!



HAHAHAHAH, egopixx från när jag var typ 9-10? ojojoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0