Alltså jag är kissnödig.

Har haft en väldigt fin eftermiddag/kväll med Amanda och Johannes. Först gjorde vi middag och vi var grymma, så galet gott! Det är inte konstigt att den pojken har MVG i HK kan jag berätta för er. Efter maten for vi till Nolia och såg Öjebyn mot USA, det gick it så bra för Öjebyn... Där träffade vi Alexander, Michaela, Amanda och Julia. Amanda och Julia for efter en stund, och vi andra pratade spanska med mexikanare och hade lite roligt. Mickan var kissnödig, hilarious.
PSG imorgon, dags att sova. Och Marie, Göteborgsbilder kommer då jag får tid, de är iallafall på datorn nu. Bradåvetdu. Puss!


Från krämkvällen, orkar it med skeden i min mun, HAHAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0