Det råder ingen tvekan, det här är galet.

Nu är jag tillbaka i bloggvärlden igen, back on track med 1681 nytagna bilder. Har ingen koll på när jag bloggade sist, men har haft övernattning med klassen hos Tea, examen, varit med brudarna på Emmas farmors stuga, varit en vecka på konfaläger i Göteborg, tagit moppekortet & fått en ny moppe. Har haft fullt upp alltså. När jag skrivit klart det här inlägget far jag till Amanda en stund, till typ nio, och sen efter det packar jag lite snabbt innan jag och Johanna tar mopparna (ja, jag är stolt!) ut till stugan för att fira midsommar med typ hela min släkt och vänner. Förlåt flocken, älskar er lika mycket ändå! ♥ Så då ska jag vara där med Johanna, Olivia och Malin iallafall tills på lördag förmiddag. Tar med mig kameran med tomt minne, så bilder lär ni få också! Nu tycker Amanda att jag ska komma (läs: dampar på mig) så avrundar detta inlägg nu. Pussar!


i tåget påväg till gbg, söta!


Kommentarer
Postat av: AMANDA

DU ÄR INTE MIN KOMPIS LÄNGRE, SKA ALDRIG MER PRATA MED DIG </3

2011-06-23 @ 19:54:50
Postat av: marie

en bild lina. EN!!!??

2011-06-24 @ 11:01:14
URL: http://marienyman.blogg.se/
Postat av: Sanna

Söta... ;)

2011-06-27 @ 22:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0