H O L D I T I N , P U T U P A S T R A I G H T F A C E A N D A C T L I K E I T N E V E R H A P P E N E D .

hej.
kom nyss in från en lång skotertur, först till stugan där vi åt och såg skidor och jag och hilda körde en stund, sen till nedanför nolia och sedan hem via svartudden. walle satt typ på släden och skakade hela tiden, han är sjukt rädd för skotern, stackarn.
igår kväll typ vid halv tio kom tim och jesper förbi och kidnappade min hund så jag var tvungen vara med dem, för egentligen orkade jag inte det. sen då tvingade de ut mig på en promenad och mobbade mig typ hela vägen, snällapojkar, nämen det var lite kul ändå. fast skulle velat se film istället, men det gick som det gick. åt också cremé brulée för första gången igår, mums.
ikväll är det träning och sen får vi se om det händer något efter den. igår började jag på ett projekt också, ska försöka fixa det inom de närmsta dagarna. vet inte om det kommer bli bra, men ni får se sen!
puss.


innan skoterturen.





oj, söt osminkad & med solen i ögonen.


en bit av skotern.

Kommentarer
Postat av: marie

uppdatera kvinna! seriöst, från brud till brud, inte okej

2011-03-09 @ 19:42:06
URL: http://marienyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0