Bry dig inte om prislappen.

Hej, kom hem från skolan nyss, slutade egentligen tre men var på skolan till kvart över fyra. Varför? Hemligt. Nä, men jag, Moa, Tea, Emma och Amanda kom på att vi ska spela och sjunga på examen idag på bilden. Så då ska vi det. Vi kan ju inte låta killarna skämma ut vår klass totalt sjunga ensamma? Men det kommer bli jättefint iallafall. Ska sjunga solo också, kommer få panik och börja rappa eller något, haha, åh, Tea.
Jag älskar tisdagar. Eller, nej, jag älskar bild, och vi har bild på tisdagar. Är iallafall alltid jätteglad när jag kommer hem från skolan på tisdagar, så det är najs. Hade gruppredovisning med Emma och John om En Världsomsegling Under Havet & Jules Verne idag på svenskan också, det gick braaaaa. Plus sovmorgon. Mums. Och på idrotten var jag, Ante, Anorak, John, Linus, Moa Lu, Jeff och Edvard dreamteam, vann alla matcher och spelade underbart osv.
Nu ska jag äta och sen chilla. Halv åtta är det träning, jag är pro på fotboll. Pusshej.



åh så äcklig bild, men jag bjuderrrr. från i söndags, då jag för övrigt hade besöksrekord sen för typ ett år sedan. blev kanske länkad eller något? tack isf.

Kommentarer
Postat av: oooo

Kan du inte filma och lägga upp på bloggen när du sjunger på examen? Snääälllaa!! :)

2011-06-01 @ 16:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0