Du kan ta dina lögner och försvinna härifrån.

Herrmatchen var sjukt spännande! Eller iallafall den sista kvarten. Jag älskar fan när det blir så, blir helt exalterad och kan typ inte sluta le. Detta är när jag tittar på sådana matcher, spelar jag själv skriker jag typ halsen av mig och blir mer och mer exalterad för varje gång vi gör mål, spelar bra i försvar eller när målvakten räddar. Det är typ de roligaste matcherna.
Ja, herrarna förlorade med 30-34 tror jag, men de låg under med typ tio mål i början av andra, så de jobbade grymt bra både framåt och bakåt i slutet. Rickard, Rickard och Anton var typ helt outstanding, Anton gjorde mål från ingen vinkel, Rickard räddade frilägen och Rickard fixade jävligt fina lägen till sig själv och till niorna.
Haha, känns som att ni som inte är handbollsintresserade fick ut mycket av det där.
Nu har jag iallafall börjat på OTH säsong 2, och jag tackar gud för att ljud och text är synkat! Det var det i och för sig i början på säsong 1 också, men who cares.
Gissa vad jag ska göra nu? Den första som gissar rätt får ingenting i en osynlig burk.


Hej hej random sneöga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0