For something good, for paradise.

Haha, jag sitter då och har ett minimarathon med Paradise Hotel Norge. Hann se ett och ett halvt avsnitt innan middagen, då gick jag upp och dukade, åt osv. Men iallafall, när jag kommer upp och börjar prata med mamma och Hilda kommer jag på att jag tänker på norska. Jag började skratta svinmycket, haha helt siiiikt (sjuuuukt). Ska se mitt femte avsnitt för ikväll nu och sedan ropar sängen. Jag börjar dock inte förrän tio över tio imorgon (värt att ha hk först!), känns heeelt ok. Har sovmorgon på onsdag också så det blir ju lite av en mjukstart, men jag klagar inte! 
Har fått ett mail om att telefonen är på gång nu också, nog längtar jag. Får se hur skolan går utan min musikmaskin men jag får lov att vara utan eftersom pappa är långt från frisk så han kan inte hämta sin gamla.
Känner för övrigt att min blogg just nu bara handlar om mobiltelefoner osv, haha. Men ni får härda ut, förhoppningsvis är denna plåga slut snart. (Mobillösheten alltså.)
Kim från PHN, han är som busig och söt... fast han ser typ ut att vara 16, inte 21.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0