Happy Ending.

Idag har jag varit på vårdcentralen två gånger, en gång för sjukdomen eller vad det nu är och en gång för astman. Var i skolan i 4 timmar mellan besöken på vårdcentralen och direkt därifrån for jag till ICA för att hämta ut min iPhone, men pappa var tydligen tvungen att hämta ut den så jag for hem och började med maten och sedan for pappa och mamma och hämtade den. Så min kväll har bestått av att hålla på med den, haha. Ska snart gå och lägga mig, hade tänkt se klart Happy Endings och sedan krypa till kojs. Är dock sur över att vår sovmorgon imorgon gick upp i rök (haha, typ bokstavligt talat också) så väckaren ställs på sju istället för på kvart i åtta. Har ju kort dag imorgon så det ska väl gå bra ändå. Plus mitt och Sannas uppdrag, hoppas vi lyckas, annars blir jag lite ledsen i ögat faktiskt.

Från min och Walles promenad.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha, gick upp i rök, hahahhahahaah de var de roligaste jag hört på länge hahhaah

2012-01-11 @ 07:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0