I Should Have Known.

Jag har tråkiga nyheter. Min fina mobil gav upp idag, skärmen är bara svart med några vita/röda sträck. Gick nerför trappen, fick sms från Ebba, såg vad det stod, tappade den med skärmen neråt. En tappning av tusen. Sedan var det slut på det roliga. Så nu har jag ingen telefon, får väl se hur det går. Pappa ska ta hem sin gamla mobil från jobbet, men det blir tidigast måndag. Så vill någon något så får ni skriva på facebook eller blogresponse helt enkelt. Ska försöka gräva fram någon gammal vanlig utan touch så länge. Annars kan ju nån vänlig själ som är villig att låna ut en gammal telefon till mig höra av sig.
Lite senare ska jag och Ebba till Norrmalmia och se lite fotboll som det ser ut nu.
Gammal och ful bild. RIP mobilen. </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0