PIU'SIC.

Jag är så orkeslös att jag orkar knappt skriva. Känns som att hela min kropp väger dubbelt så mycket som den brukar väga och jag vill bara sova. Jag sitter typ och stirrar på datorskärmen och orkar inte skriva in orden som far runt i huvudet. Har ont i hela kroppen, känns som att jag spelat massa matcher, haft fys, boxning och varit ut och sprungit på samma dag när det mest ansträngande jag gjort de senaste dagarna har varit att gå uppför trappen. Jag vill inte ens veta hur många gånger jag har skrivit fel under de här få meningarna och varit tvungen börja om. Jag vill inte vara sjuk.


image descriptionimage descriptionimage description
Jag vill vara så här, frisk, glad och galen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0