This feeling that you can't fight.

Det blev ingen fotboll för mig, förlåt Ebba. Kände mig väldigt trött, sliten och less så orkade helt enkelt inte. Mamma lagade en liten halvlyxmiddag. Tyvärr var det, för att citera mamma, "som att ge pärlor åt svin". Ingen i vår familj är särskilt frisk, och det var alltså det hon syftade på. Hon gjorde hemgjord chokladmousse med mango och hallon till efterrätt, det var typ det godaste jag ätit på hur länge som helst, jag skojar inte.
Nu sitter jag i mitt rum och trycker popcorn och lyssnar på musik. Jag vill typ bara dansa eller något, blir typ helt exalterad av Good Life - OneRepublic, Tonight Tonight - Hot Chelle Rae och Levels - Avicii. Det är typ mina måbralåtar för tillfället, haha. Funderar på om jag ska gå upp till resten av familjen och se Gladiatorerna på tv eller slå på en film eller nån serie eller bara hänga vid datorn. I-landsproblem, i-landsproblem.
Nog har jag poppat popcorn förr nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0