Why so awesome?




Nä men helt seriöst, varför så jävla lejd? Orkar inte med mig själv.

Jaja, har iallafall hunnit se ett till avsnitt av PHN, duschat med ansiktsmask+nästan hårinpackning, smort in mig med en otroligt godluktande bodylotion från Dollarstore(♥), målat naglarna och nu ska jag ta en liten macka och sedan är det sängen som väntar. Jag vet, jag vet, så sa jag förra gången också men nu menar jag det. Ska be pappa väcka mig halv 9 imorgon och sedan får jag klura ut på morgonen hur jag ska ta mig till skolan eftersom det inte går någon buss.
Nu känner jag att jag borde få ett(en? äh skit samma) blogg-award för Årets Mest Ointressanta Blogg för de senaste inläggen jag skrivit. Helt sjukt ointressanta, borde ha dem som godnattsaga, skulle somna på tre röda. Okej, ja, bra, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0