You are one of a kind.

Jag vaknade för typ 40 min sedan, skulle sträcka mig for att kolla klockan och då kom jag på att jag inte har någon mobil för tillfället. Damn, om jag inte får pappas gamla innan tisdag har jag ingen väckarklocka. Känns ju stabilt.
Men allvarligt tyckte jag inte att jag var så beroende av min telefon, men jag fattar nu hur mycket jag har den till som jag inte har tänkt på. Jag vill ha den nuuuu. Inte för att jag skulle få några sms, samtal osv men att jag iallafall skulle kunna få det och kunna läsa dem/svara nu skulle kännas bra. Sedan kommer jag ju förlora alla Wordfeud-matcher också, åhhhnej. No but seriously, jag vill ha den. Jag behöver den ju till basic-saker som att somna typ. Brukar alltid spela Solitare tills jag inte kan hålla ögonen öppna längre, då lägger jag bort den och släcker lampan och somnar. Igår började jag läsa Harry Potter och Fenixorden för typ åttonde gången eller något, läste 250 sidor innan jag tvingade mig själv att lägga bort den.
Varför jag inte bara lägger mig i sängen och somnar som normala mäniskor? Jo, för ligger jag i min säng utan att ha somnat efter 10 minuter får jag panik och tänker att jag måste somna nunununununu annars kommer jag vara jättetrött imorgon osvosv. Och då somnar jag ju aldrig innan tre på natten om jag går och lägger mig vid elva eller när jag nu gör det. Men fyra timmar, det är ungefär hur länge det tar att somna då. Sjukt irriterande, men that's life I guess.
Idag ska jag göra klart mitt NO-arbete som ska in på tisdag hade jag tänkt, läsa lite Harry Potter, se lite tv och kolla igenom några 9gag-sidor. Lät inte allt för jobbigt.



Gode snygga om jag får säga det själv, speciellt Draco. Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0