baaaastu! :)))

hejjjj:) nu sitter jag och bloggar från mormor och morfars dator och lyssnar på spotify♥ :)
så snart dom vuxna bastat klart ska jag och barnen gå och basta och slänga oss i snön! :D (y) hehe :)) fuck vad kuul! :))) typ tagg inför det :) hehe :) men nu ska jag bara säga ♥♥GOD JUL!♥♥ till alla som läser och alla mina underbara vänner! ;* ha en bra julafton! :)
detta säger jag nu eftersom jag inte tror att jag kmr blogga ngt imorgon :) men jag tkr första jullovsdan har vart bra :) även om det inte kännts som jullov :P hehe :)
och vet ni folket?! :D jag har 10,3besökare/dag i genomsnitt nuu!:* tack för den fiina julklappen! :) ♥ 
men nu kmr jag gå och basta! :)) hejjjdååå! :)) hööörs! :*



Kommentarer
Postat av: Selma

God jul & Gott nytt år:D

2009-12-23 @ 19:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0