dygnat ihelgen ;) hehe

hej:)
nu sitter jag vid datorn och lyssnar på rix fm♥ hehe :) ihelgen har vi då vakat, eller nääjj! vi dygna, för då får man sova! :D hehe :) fast jag och agnes klarade det! :) typ stolt som fan! :)) haha, och mitt i natten, eller morgonen, eller ja, vid fyra-fem så hade jag och agnes typ fys! ;O ;D hehe, ryggups, 90grader, situps och bryggan! ;) ändå bra? :) och sen vid typ två igår, asså på dan, for emma hem men lämna sitt godis, hehe, det var slut typ halv tre ! ;) hahahaha :)
men ikv blire nog att vara med jojjo, jesper och tim! ;D kul! :) skulle typ vara med emma oxå, men den jäveln ska göra ngt annat :( ;)  
men nu ska jag  kolla på lite bloggar! :) höörs! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0