GODJULFOLKET!♥

GOD JUL ALLA! :* <3 :D
nu sitter jag vid datorn och bloggar och lyssnar på musik på spotify :) vi ska nog snart äta grötfrukost, allt enligt traditionen! :D  sen blire och se vad vi ska ha på oss ikv, vi ska alltså öppna morgongåvan;D hehu:) vi får väl se om det är det jag vill ha :) och efter det blire väl att dra oss ut till mormor och morfar sådär vid 2 och sen se kalle och dricka glögg, sedan vänta på maten, sedan efterrätten, och sen kmr det vi alla sett fram emot; TOMTEN! :D hehe:) undrar vem det är i år... ;) menmen, jag hoppas jag får det jag önskat mej:* :) för jag har varit en snäll flicka heeeela året!:D ;) hehehe... ;) menmen, nu blire att kolla på några andra bloggar:)
hööörs! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0