lyckligaste julen hittills! (y) ♥

hejhej alla! :* nu sitter jag här och är typ aslycklig! ;*
jag hade önskat mej en Sony Ericsson W595, en Canon 1000D, en platttång och pengar. och vad får jag?! JO, EN BLÅ SONY ERICSSON W595, EN PLATTÅNG FRÅN MELISSA OCH PENGAR! :D fan vad gla jag är nu assså! :* tacktack till alla mina fina personer!" ;* jag fick oxå en tavla min kusin gjort själv (typ snygg! :D), två böcker (Så länge vi båda andas och Genom dina ögon, två asbra böcker av Stephenie Meyer♥), en assnygg halsduk, en Bad Hairday-mössa, ett halsband, en reseryggsäck, ett Scrapbooking-set och en Mitt Sexa-tröja från AlltOmHandboll.se :) det var inte så mkt, men allt var jättefint! ;*
och 11,1 besökare dag;* taack! ;* 
men hööörs! :*


nya mobilen! ;* älskar den! ;* dock nytt nummer? ;O


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har en plattång från melissa!

2009-12-25 @ 10:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0