(y)

hejj :)
idag har jag vart på skolan, som vanligt:P men ´våran tillvalsslöjd var inställd, så jag hade rast i 2timmar och 10 minuter :D hehehe jag är bäst! :D och då skulle vi egentligen ha niina, men hon bara gick där in och ut ur skåprummet där jag, busagnes och john satt och snacka och sånt <: men hon sa aldrig att vi skulle börja eller nåsånt! :) hehehe :D
men sen när vi sluta så gick jag och Moa till moa :) då satt vi och snacka typ aslänge, sen kom vi på att vi skulle baka :) vi bakade vaniljmuffins med bär :) om ni vill se bilder på dom så gå in på moas blogg :) www.mgabrielssons.blogg.se hehe :)
sen for jag hem och åt, och satt vid datorn och gjorde min sista läxa för i år! :)))))) (y):'DDDD
typ asglad! :D
men iaf, sen så kom mormor och hämta mej och vi for till alvas julshow. och så såg vi den. och sen skjutsa mormor hem mej. och nu är jag här. :) hhihi :))
men nu är det här inlägget slut :)
hörsss:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0