Vad skriver man på en blogg - egentligen?

Mitt namn är Lina, vissa kallar mig Liz. Den som läser detta kanske känner mig, kanske inte. Vare sig du gör det eller inte så ska du nu få veta en sak om mig som inte många vet, kanske bara jag vet (jag har i alla fall inte sagt till nån). här kommer det:
Jag är en sån person som bara ger upp, Jag har till exempel gjort ungefär 5-6 bloggar före den här och ingen har jag fortsatt skriva på ;P. jag tappar intresset helt enkelt. jag har oxå börjat skriva dagbok ungefär 1000 ( xP ) gånger så jag har massa dagböcker där jag skrivit i typ 1 elr 2 gånger. om jag tänker efter så är det enda jag forsatt med länge är handbollen. jag vet inte vad det är som är så speciellt med handboll men det är iaf den enda saken jag inte lagt av med och som har behållit min , jag vet inte hur jag ska uttrycka mig men, fokus. nu när jag tänker efter igen har jag aldrig lagt av med musiken heller.
här kmr en lista på saker jag inte skulle kunna leva utan:

Isabelle;
du betyder så grymt mkt för mig!! <'3<'3 lämna mig aldrig! tack för att du visat mig vad som betyder i livet, det finaste du någonsin gjort för mig är att bli min vän. Älskar din bästa vännen<33



Handbollen och världens bästa handbollslag; Tack alla tjejjer i SGIF fl-95, för att ni valde att börja handboll, utan er skulle världen kännas väldigt tom <'3. ni får mej att känna mej spec. Tack<'3


Cornelia, jag (fulast), Maja, Amanda B, Amanda L, Emma, Hanna, Johanna
Elise, Sandra, Tea, Ebba, Carolina, Elin, Tove
Anne, Frida, Sara

Ben and Jerry's:
xD världens goaste glass!<'3  dock goaste smakerna är Phish Food och Caramel Chew Chew, mmm
C=

Musiken: får livet att kännas mkt lättare helt enkelt. länk till superbra låt:
http://se.youtube.com/watch?v=YIOScMyyM2U

Dig: om du bara skulle fatta! ser du inte att jag kmr dö utan dig? jag tror jag kanske Älskar dig...



så, nu har ni iaf liite fakta om mig. imorrn ska vi spela träningsmatch mot sandvik på Norrmalmia och på söndag ska jag scrap book:a med mormor och sen på kvällen har vi seriematch.
man nu vill jag inte blogga nå mera. ska käka Sourcream and onion Chips xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0