2dagartilltonåring!<3


nu sitter jag vid datan och är ensam i huset, syrrorna hos kompisar och pappa på tippen och mamma är ju som sagt i budapest! ;( jag vill åxå utomlands, för jag vill ha sommar! jag är spyless på vinter, ;p
jag funderar på att ringa issso och höra om jag kan komma nu, men först ska jag försöka fixa en header! är det någon som kan hjälpa mej att fixa en??
när jag försöker blir det bara bajs ;/
men nu ska jag göra en sån dära kulgrejj;


1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
vad menade jag då?
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Ja dd? :)
3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
näe man jaa...  :)
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
hej har du moalis nr?
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
hej :-)
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
jaa, nån sa det till mej <333
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
jaja ;P
8. Vad vill du höra mest av allt?
kan du komma till mej imorron?
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
heej, inget sjdå? (:
10. Din romantiska replik?
kål ebba är hos mamma elr pappa [: [; vad gör du gratis sms tråkar
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
tjenare brudar. ni har väl sett att vi har en extra träning imorrn. kolla på hemsidan. kom om ni kan.
/H&M



haha xD nu ska jag fixa på bloggen, pusshej /L :*



gemejsommar!<3


Kommentarer
Postat av: hanna'i

2009-05-17 @ 01:07:45
Postat av: hanna'i

hahah, det barka xd jag kan fixa en header till dig, förhoppningsvis nån gång i veckan, skicka bara nå bilder, sen vill jag veta villka färger du vill ha och vad det ska stå, så fixar jag det :-)

2009-05-17 @ 01:08:53
URL: http://hannaisakssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0