3 dagar till tonåring! <3

jaa, jag har tagit alla bilder på min blogg, om det inte står ngt annat ;P ;)




snart sommar!<3 :*


idag kändes det som sommar!<3

vi var med klassen på pitsund, för övrigt grymt jobbigt att cykla dit för john och lacke var bakom mej, ;/ john försökte tolka efter min cykel, han höll i pakethållarn och sen typ åkte han ;P och så försökte dom köra om mej och agnes hela tiden, :P
men asså, när vi kom dit kändes det prec som sommar för det var typ skitvarmt och så typ satt vi och stekte på stranden och sen skulle vi rita en typ karta över hela sundet, det gick väl sådär för mej, isso och agnes ;P x)
men sen fick vi bygga sandslott!<33 vi gjorde värsta snygga, asså jag, isso, emma, moag, agnes och lina!<3
bilder från dan kmr sen, ;*
och när vi var där på stranden och matte och davve bada och allt, då kändes det som sommar på riktigt!<33



idag har jag vart på skolan och efter lunch för vi då till pitsund och var där, sen for vi hem, jag har för övrigt cyklat mer än 2mil idag!  *stolt*
ja men sen kom jag då hem, och då gick jag ut med nalle och vessi (mormor & morfars vovve<3) och sen gick jag in och spela gitarr och öva inför examen, jag ska vara med i 3 låtar;
Broken strings - vara kör med agnes ;P
i'm yours - vara sångare
sol, vind och vatten - vara gitarrist och sångare

och sen satte jag mej vid datorn och typ fixa, och sen kom pappa och hilda och alva hem sen såg jag lite tv, pappa for och handla pizza<3 och sen åt jag och efter det skjutsade han in mej till tjejsnack och jag och en som heter malin spela biljard och jag vann!<3 (om hon säger ngt annat så ljuger hon ;P ) sen skulle sollan bjuda oss på glass så då skulle vi gå till max, fast då blev det så att jag skjutsa malin på hennes cykel ist xP ;p och bara så ni vet, om det står om ngn som blivit överkörd av en tonåring på cykel, så är det inte jag som körde över den! ;)
men då for vi iaf till max och där blev Yasmin helt utägd av en i kassan och alla typ stirra på oss och sollan var lite blind och isso var typ flummig x1000 ;p, men jag ids inte gå in på detaljer  ;)
sen for vi tbx och så körde vi singstar och flumma som fn men sen typ var det slut och då skulle jag typ sova hos isso, fast då tyckte jag hon kunde sova hos mej, och ja det sket sej, så jag ska va med hon imorrn<3! längtarlängtarlängtar!<3 
och sen då for jag hem, snällpappa kom och hämta mej<3
och då gick jag och satte mej vid datorn, och här är jag! ;)

juste, mamma är i budapest! såå avundsjuk på hon och mormor och deras kör som är där!<33 puss på dej mamma om du läser det här! :*  <3

men nu ska jag försöka fixa lite med bloggen, ngn som skulle kunna helpa mäj me dän? ;)

nue blev det ett låååångt inlägg! :P alla som orkade läsa hela kan väl kommentera lite

men hejdå alla gullungar som läser!<3 får se om det blir någe mer inlägg idag :)

puss :* <3 / L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0