bloggar<3

heej<3 ;D

sitter nu vid pappas dator (som är hur seg som helst) och kollar på bloggar, eller igentligen på en blogg :)
är jag den enda som är typ tokkär i fokis blogg?<3
jag ska försöka fixa min design snart, den jag har är så ful att jag tror jag kräks :O
menmen, eftersom jag är på pappas dator kan jag inte göra det nu; GAAAH! ;@
sååå irriterande.

snart är det jul, känns som att allt går alldelles för fort, men samtidigt för sakta ;P haha jag tjorvar och håller på hela tiden, JAG VET! xD
men iaf, jag ska försöka få alla som vill ge mej en julklapp att gå ihop och köpa en systemkamera altenativt en ny mobil!
jag hoppas det funkar ;P

men pusshejallasöta,hadetbäst!<3 :D

/lina:*

Kommentarer
Postat av: Emma

Va? ;o

Varför de?...

2009-11-15 @ 16:20:14
Postat av: lina ;)

hah fattar inte ens vad du syftar på, så det är ganska svårt att svara på XD hahah

2009-11-17 @ 18:56:07
URL: http://lundberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0