daaaaampa losss :@

hejhej
nu hade jag suttit hära och skrivit värsta inlägget, o då sen försvinner bara hela skiten! :@
assur nudå ;(
menjaja, var iaf me agnes, tim och john igår :) ♥ kul, fast vi satt typ bara vi datan, elr jag och agnes var o irra omkring ett bra tag, men sen då gick vi till tim och stod och tp snacka me hans mamma, o då kom han ;) typ kul:)
men innan så hade vi snacka me tim och han hade sagt att han och john ville vara me oss., men när vi gick till john så vart han tp helt förvirrad ;P men det löste sig ju tillslut :D haha ;)
och tim och  john var ju och testa handboll igår, och tim tyckte tp dt var kul, men john var tp skeptisk ;P jag tkr dom ska fortsätta, för dom behövs! :d och tim fick värsta blåsan på lillfingret, stackarn ;(

men det blir att vara med agnes sen :D ♥ kuuul:)
jag tkr om dessa assnälla grandinare<3 :D
www.agrandins.blogg.se :D
www.agnesgrandin.blogg.se ;D ♥

Besöööök dom!:D

men pusshej, hörs väl sen :D

Kommentarer
Postat av: agnes

sv; haha<3 älskar dig me min lilla bajslina ;D<3

det ska bli kul ikv ;) jag ska bara julstäda lite nu så puss tjiing <3

2009-11-28 @ 15:55:40
URL: http://agnesgrandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0