första advent (y)

gomorron,gomorron hör fåglar sjunga glatt, godmorron, gomorron i kööör:D
idag äre första advent :D snart är de tp juul! (y) de gillar vi som faen:DDDD

igår var jag då me agnes. och då när hon kom så åt jag och sen gick vi till tim, elr först till john för han sa att vi skulle gå dit, men john var inte ens hemma -.-', men ja, sen då gick vi till tim och då sen gick vi tillbaka till mej och då satt vi i mitt rum och typ snacka och passa med en handboll (tim tyckte tp det var askul (y) ;D ) och sen tyckte tim att vi skulle få dit john men han svara aldrig ;O men då ringde vi till jojjo och sa att hon skulle komma :D och då gjorde hon det, och hon tog med sig ebba :D och då var vi 5 stycken ;D sen ringde vii till amanda, men hon ville se robinson ;P och sen ringde vi till john igen, men han orkade inte komma ;s fast då sa ebba till jesper att han skulle komma så då gjorde han det, ,men han var då trögare än en 08a ;o xD
men då satt vi där, jag och agnes i min soffa, ebba och jojjo i fåtöljerna(stavning? ;o ), jesper på min sminkpall och tim uppe i min säng och typ snacka ;P och jojjo, hur kunde du? ;OOO
men sen tp halv 11 for alla utom agnes hem, och då satt vi och snacka i min soffa och sen typ kvart över 11 for hon oxå ;d så då satt ja vi datorn ett tag, mewn sen gick jag och la mej, men först fick jag GRATIS SMS! (YYY)
så nu äre bara å smsa :D
mnen nu blire lunch, :)
hööörs :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0