hejjj ;d

tjoohbre :D
nu sitter jag och kollar på datorn, ska typ fixa ny design straxxxx ;)
snacka med en i telefon nyss:D, kulkul typ :)
har vart på bio med skolan idag då, sådär film, men man satt ju med roligt folk:D och när det var typ 5min kvar av filmen (den var 2h) sa moa; aha! NUUU FATTAR JAAG! 
hahahah asgarv xD
det sämsta med filmen var att vi gick över 1h50min ;s vi skulle ha slutat 10 över 1 men sluta 3 ist :O barrrk
hihi xd
sen efter det där så kom mamma och hämta mej, jag for hem och käka och sen stack jag till sporthallen för att döma när 01orna mötte 02orna med emma ;D det gick iaf bra för mej, men emma var gode nervös före, så jag fick döma på den planen som den jobbigaste ungen spela på :S :D
men det var juh första gången för emma, typ 5-6 för mej ;P så det var väl mest rättvist :)

imorrn har vi typ värsta slappa dan, halvdag och vänskapsdag ;D vi ska vara med ingrid och maud hela dan ;))
ärligt slappt? ;)
ska även ta vaccinationssprutan för svininfluensan imorrn ;s grymt nervös ;OOOOOO
jag är väl inte spruträdd, men det känns ändå läskigt ;/

nåja, ska väl försöka börja på designen nudå,
höörs :)
/lina :D


gillarbloggen:DD gissa vems? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0