HELG!<3



hello bitches ;D
vad gör alla? ;) jag har då bara lite tråkit hära ;) och träningsvärk i ryggen som fan! ;D men det är härligt, då har man ju jobbat hårt, rigth? ;D elr så är man bara otränad... ;s Jag väljer det första! x3
nu i helgen ska jag SOVA! jag har inte haft sovmorgon sen v 40!!!! ;OOO

är det ngn som läser min blogg?! ;s så vitt jag vet har jag bara 1 läsare... EMMA, DU VET VEM DU ÄR! ;D

ALLA SOM BESÖKER MIN BLOGG DÅ & DÅ, SKRIV EN KOMMENTAR OCH SÄG ERAN BLOGG SÅ SKA JAG LÄGGA TILL DEN SOM LÄNK! ;D

haha;P nu kmr typ alla som kollar in skriva sin bloggadress xD

fick igår höra att hannas operation gått bra<3 shit vad gött;) har drömt mardrömmar om hur operationen gick fel, ... :s den som vill läsa mer om hannas operation; klicka här ;)


NÄSTA HELG BÄR DET AV TILL STLM! <3 ;D
då blire sm för oss :D kulkulkul:DDD


har ni hört om det nya Google Wave? Grymt coolt, vill ha det! :)
för er som inte har en aning om vad google wave är; det är ett ställe där man samlat så det är istället för Msn, Twitter, Photoshop, Pixbox och mkt mer och fixat det till EN ENDA GREJJ! ;DD
Shitshit vad coolt! ;D



nu vill jag göra en ny header, ska nog bli så ;D


sakna hösten 08!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0