hos mormor&morfar;P

hejj ;)
nu är jag hos mormor och morfar och sitter vid datan;)
igår var jag på boda borg i 3,5 timma ;D (y) först var jag med fotbollslaget och sen hoppa jag in i lagen vi gjort för att morfar fyllt 60 :D jag klara 4 banor sammanlagt ;)(jag gjorde energi 2 grr så om man räknar stämplarna gjorde jag 5 ;D ) med fotbollen var jag med emmy, moa li, amanda och deniece ;) och med familjen var jag med hanna, mina och pappa ;)

igår hade vi oxå överraskningsfest för morfar;D vi hade bjudit massa folk och så kom dom hit och morfar fick veta typ en timme i förväg ;Dhahaha det var kuul ;d

träning ikv ;D
på tisdag ska vi typ ha nå grejjs för att vi vann serien med fotbollen, gode kul :D

men pusshejj;)
/lina:*

ps. idag är det kanelbullensdag! (y) shteekiit värre ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0