jag haatar min blogg, snälla hjälp!

jag hatar min blogg, har förstört den totalt, snälla ngn som kan, hjälp mej fixa den! :(


hej, bidde en bloggpaus där ja, menmen, så jhäre.
anledningen till denna bloggpaus och att bloggen varit lösenordsskyddad är att min blogg är fulare än fulast D: jag förstörde den, råkade radera hela jvla stilmallen så att den blev helt cp ;s

men jaja. i helgen har det varit sthlm för mej, elr rättare sagt Märsta. vi har spelat sm och bott på hotell och sett en elitseriematch ;D OCH VI GICK DIREKT VIDARE TILL STEG 3!<3 ;D
nu vill mamma att jag ska va med ngn, så så blir det, iaf om jag hittar ngn att vara med... ;s

men hejdå, L:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0