Skräckisar är läskiga ;O

såg lite av The Grunge hos Agnes, helt jävla sjukt äcklig film! ;o
hejhej ;D

nu sitter jag då här vid datan igen ;D
dt är typ läskigt, i går såg lite av en skräckis,  och gissa vad jag drömde inatt? ;O
jo, att min farmor gick omkring och knivhögg små blattar! ;D xD
haha, fattar inte vart jag fick dt från ;D menmen, så ärdet iblnd ;)

igår hitta jag iingen att va med, iaf inte före träningen :D btw, vi hade träning i 4,5 timmar igår! :O
fast då var vi ute och sålde salami i 3 tim före själva träningen ;P  men iaf, när träningen var slut hade jag 5 missade samtal på mobilen ;) sen när jag kom hem så duscha jag och sen for jag till agnes för att vara med agnes, tim, moa, julia och marielle ;P där snacka vi lite och så, och det där om halva krämbullen, sebbe, tim och jeff påstår tim är påhittat av tobbe och dom ;P men jaja, sen gick vi och låna två filmer av agnes typ grannar (The Grunge och Hostel) och sen satte vi oss i Rubens rum och titta på den då ;D haha tim och julia gillar pistolen ;D
sen kom Ruben och såg med oss ett tag, och sen kom mamma ;P

men nu orkar jag inte skriva nå mer ;D
pusshej
/lina;*





live life, it's too short to don't <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0