äntligen midsommar

hej, ikv har jag bara vart hemma och myst lite med familjen :) vi har sett filmen Äntligen Midsommar, den var gode bra, lockade till många skratt från mej :) skulle typ ha vart med amanda och selma men så blev det inte ;s men aja, he får bli någon annan gång :D och så ska jag vara med ebba oxå :D får se hur jag fixar hejn :) men det får gå på nå sätt :) och sen vill jag ju vara lite mer med malin oxå ;) haha :) men det fixar jag!
har typ värsta taggen för sundsvalls cupen nu! :D vi far ju på fredag :) he kom å bli skoj! :D vi ska bo 6 och 6 i stugor, undra vilka jag får sova med? ;) tror jag vet, eller iaf vilka jag vill sova med! men ja, det ska somsagt bli kul :D men nu ska jag läsa bloggar :) kyssN! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0