åsikt

dessa stora bloggar...
ja, jag själv läser flera av dem; kissie, paow, dessie, babyseniorita, falsksanning, kenza och foki, dennism och rahlenfeldt då och då. jag läser de för att det är kul att läsa vad de skriver, hur de utvecklas och deras bloggbråk. jag tycker det är intressant hur de kan starta stort hat i så många människor, som inte ens känner dem i verkligheten! de kan säga att de älskar kissie tex,  utan att ens ha träffat henne. eller egentligen. de känner "kissie" men inte flickan bakom kissie, alexandra nilsson. hon behöver inte alls vara som hon är på bloggen irl. men nu vet jag ju inte detta eftersom jag inte känner henne. jag brukar själv driva med hon och ba; åååh, kissiiiiie är såååååååå heeeet! men menar exakt motsatsen. nu var inte det här ett särskilt bra exempel, men jag tror ni förstår vad jag menar. på senare tid har jag kommit på mej själv med att skriva hela inlägg som kissie, sånna inlägg som hon skriver, alltså inte om samma saker, men med samma ord, samma språk. ( nu menar jag inte svenska ) det har fått mej att förstå hur mkt kissie påverkar människor, även de som inte tycker att hon påverkar en.
ja, jag var som bara tvungen skriva av mej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0