smsroulette ;)

hej alla :)
nu sitter jag och dunkar musik, just nu äre memories - david guetta feat. kid cuti som stömmar ut ;)
nu ska jag berätta en sak;
i lördags när jag var med felicia och malin så körde vi smsroulette, då fick jag skriva ett sms till en där det stod att jag börja få känslor för han óch massa annan skit. då kmr problemet nu. denna pojke gillar jag inte alls, och jag har fått för mig att han tror på det som står i detdär skitsmset! sen så glömde jag skicka "smsroulette!" direkt efter, så det skicka jag dan efter, och HAN HAR INTE SVARAT PÅ NÅGOT SMS! asså gud, tror han att jag gillar han dööör jag! menmen, nu ska jag förtsätta beklaga mej för amanda på sms ;) hihihi, bus ;) men pussshej!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0