S T U P I D

Har du kramat någon? - ja 
Har du hatat någon? - gör de nu
Har du sagt "jag älskar dig" till någon? - jess
Har du varit kär? - ah
Är du kär nu? - jo
I vem? - gissa!
Kan du vissla? - ibl
Äger du en dildo? - du tror ju de
Äger du en mascara? - ja, jag är över 10?
Äger du mer än 5 olika Foundation/puder produkter? - nejdu
Är du fjortis? - enligt vissa
Är du bisexuell? - neppp
Har du över 10 bhar på dig just nu? - men vad troru 
Har du någon gång tyckt om någon i din ålder? - jå
Kan du köra skoter? - jess, är KUNG!
Kan du leka apa? - kan väl alla, nu råkar jag ju vara bäst på de
Är du brunett? - ska bli
Är du blond? - typ ibl
Kan du sätta foten bakom ditt huvud utan att spy? - är fett vig! fast ne
Helt seriöst vad har du på dig för underkläder? - ja, svarta trosor å en svart bh
Vet du vad oral/anal sex är? - gissa

Senaste?
Vem fick du sms av senast? - hilda
Vem skickade du sms till senast? - hilda
Vem ringde dig senast? - snyggastebästaagnes:d♥
Vem pussade du senast? - vetefan
Vem kramade du senast? - mamma trorja, eller matilda 
Vad drack du senast? - vatten
Vem var din senaste KK? - du tror ja har haft nån? 
När däckade du senast? - aldrig hänt
Första bästa kompis? - emelie leidö
Första bil? - aldrig haft
Första kärlek? - olof, oskar, daniel eller nå sånt
Första husdjur? - hund å katt 
Första semester? - gran canaria
Första köpta skiva? - typ magnus å brasse lr nå shit
Första piercing? - öööron
Första konsert? - carola 
Sista filmen du såg? - det perfekta livet
Sista ringda telefonsamtal? - mamma
Sista bubbelbadet? - nån vecka sen
Sista spelade cd? - martin stenmarck
Sista kyss? - ingen
Sista gången du grät? - idag

Har du?
Dejtat en av dina bästa kompisar? - nä
Blivit arresterad? - nä, it laglydiga jag!
Blivit kär vid första ögonkastet? - typ
Fått ditt hjärta krossat? - flera gånger
Sagt att du älskar någon utan att mena det? - vet it
Haft ett one night stand? - nä
Busringt till nån? - antalle, jag är it seg?



kul att veta! fast ne


Kommentarer
Postat av: malin

jag saknar dig med<3 :)

2010-08-27 @ 08:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0