S Å U N G O C H S Å L O J A L

tjenis,
har fixat en ny header nu och är på ovanligt bra humör av ingen andledning alls, trots att min rygg och nacke typ försöker döda mig långsamt och plågsamt. mitt hår är jättefint, typ enda gången, och så sitter jag bara här ensam i mörkret och kan inte visa den för någon. väldigt typiskt, har också försökt ta kort på den, men det syns typ inte helt. men det är jättefint, typ lockar på sidan, fast jag inte har gjort nå, åså syns inte min utväxt sådär jättemycket. och så ser det typ jättelångt ut också. i love it! haha, gullat att jag använde ett helt inlägg åt att beskriva min frisyr just nu, men jag antar att det finns sånna också. puss på er iallafall! ♥



okej, min min var typ bajs, men håret såg då någorlunda bra ut ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0