hoho ;)

hellu :)
nu sitter jag vid papi's data ;) haha, har typ inte vart vid datan på länge, eller igår jag en liten kortis ;P ja sen jag skrev sist har det inte hänt så mkt, hade träning i torsdags och i fredags var jag med amanda<3 redan efter skolan ;) då gick vi hem till mej, och när jag kom hem så sa mamma att min mobil var fixad! :D:D:D<33333 typ aslycklig :D:D:D:D:D:D:D:D:D men sen då for dom in till stan och hämta den, och så fick jag den när dom kom hem!!<3 :* sen när dom kommit hem gick vi och mötte linus som kom gående mot mej :) sen så var vi med han och följde han hem, undra om nån var blöt när vi kom hem?? ;) haha! :D sen så åt alla hemma hos sig, sen så gick jag och mötte amanda och sen fick latmasken burman skjuts hit, sen var vi då med varran igen :) sen gick vi ut och gick och amanda gick hem, och jag och linus gick in hos jojjo en stund:) där var johanna, emma, emmy, ebba och marie :) sen så vart jag tvungen att fara hem-.-' men linus stannade där :P
sen igår så var jag hemma till typ 1, då gick jag, mamma och pappa till stan och ät lunch på subland ;P efter det gick pappa hem och hämtade bilen och jag och mamma gick på stan :) hitta ett par jeggings (grymtfultnamnpåjeansleggings!) och lite annat :) sen var det herrmatch på norrmalmia, kul att se dom spela :) sen for vi hem och amanda kom hem från ikea, så då var jag med henne :D <3 vi gjorde typ ingenting ;) haha ;D men sen då idag klev jag upp tidigt och for till boden ;P hilda hade sammandrag, nästan kul att vara där och titta :P sen då for vi hem och åt tacos och jag såg lite tv och sen så hamna jag här ;) nu klockan 7 äre träning, så det blir å byta om nu :) chaoo;*




!Hola!, ?que haces?
(första utropstecknet och första frågetecknet ska vara upponer ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0